Čekací listina | SK Slavia Praha
Více

Čekací listina

Pravidla pro čekací listinu v sezoně 2024/2025

Nemáte permanentku, ale chtěli byste si ji pořídit pro sebe nebo své blízké na sezonu 2025/2026? Právě pro vás je určena čekací listina alias waiting list, díky kterému můžete zvýšit svoji šanci na získání permanentní vstupenky.

Níže se dočtete užitečné informace k registraci na waiting list pro získání permanentky na sezonu 2025/2026.

Registrace na čekací listinu

Na waiting list pro zájemce o permanentní vstupenku na sezonu 2025/2026 se může, stejně jako pro předešlou sezonu, přidat každý fanoušek, který má účet v aplikaci SLAVIA. Je jedno, jestli se jedná o držitele permanentní vstupenky nebo ne. Každý nám může dát vědět, že má zájem o novou permanentní vstupenku na příští sezonu.

Pro prodloužení permanentky na další sezonu ze stávajícího místa permanentkáře není potřeba se na waiting list přihlašovat. Při splnění podmínek pravidla 2x a dost vzniká každému permanentkáři ze sezony 2024/2025 nárok na prodloužení permanentky automaticky.

Waiting list pouze nahrazuje doprodej zbývajících volných míst pro zájemce o permanentku formou volného prodeje a férově zvýhodňuje nejaktivnější fanoušky, kteří si kupují v průběhu sezony vstupenky. Konkrétní kritéria pro konečné pořadí se dozvíte v sekci „Na čem závisí konečné pořadí?“.

Na waiting list je možné se přihlásit od jeho spuštění před prvním domácím zápasem proti Českým Budějovicím až po ukončení základní části ligy. Oficiální termín pro konec přihlášení je 27. 4. 2025 ve 23:59 hodin. Pokud jste si koupili vstupenky na první zápas proti Českým Budějovicím a všechny další zápasy přes aplikaci a až posléze se přihlásíte na waiting list, budou se vám vstupenky počítat (v případě, že jsou zakoupeny pod stejným uživatelským účtem).

Kde se můžu registrovat?

Registrace na waiting list pro získání permanentní vstupenky na sezonu 2025/2026 je možná v aplikaci po přihlášení k vašemu účtu v sekci MENU – WAITING LIST, kde stačí pouze potvrdit zařazení na waiting list jedním kliknutím.

Na čem závisí konečné pořadí?

Do vyhodnocení budou započítané zakoupené vstupenky pod stejným účtem, pod kterým je provedena registrace na čekací listině na níže specifikovaná domácí soutěžní utkání A-týmu.

  • základní část Chance ligy
  • MOL Cup

V případě shodného počtu rozhoduje dřívější termín registrace na waiting list. Započítává se počet zakoupených vstupenek. Darování v případě, že je žadatel vstupenkou obdarovaný od jiného fanouška, na pořadí nemá vliv. Pokud vstupenku zakoupíte a následně darujete, počítá se vám jako jejímu původnímu majiteli.

Žadatelům, kterým se nepodařilo získat permanentní vstupenku na sezonu 2024/2025, budou započítány všechny zakoupené vstupenky na soutěžní utkání jarní části sezony 2023/2024 vyjma nadstavby F:L a získají tím výhodu oproti nově registrovaným zájemcům. Žadatelé, kteří nevyužili možnost nákupu během první vlny předprodeje (1. – 500. místo) budou vyřazeni z waiting listu.

Kdy a kde se dozvím svou pozici?

Konečné pořadí je zobrazeno vždy po ukončení sezony před zahájením prodeje permanentních vstupenek. Každý zájemce zapsaný na waiting list obdrží upozornění formou notifikace. Doporučujeme zkontrolovat v nastavení, že máte upozornění zapnuté.

Pořadí naleznete po ukončení ročníku 2024/2025 v aplikaci v sekci MENU – WAITING LIST.

Nákup permanentních vstupenek

Po ukončení přednostního prodeje pro současné držitele ze sezony 2024/2025 bude zahájen prodej permanentních vstupenek pro čekatele na waiting listu.

Harmonogram prodeje jednotlivých vln dle pořadí naleznete v článku k prodeji permanentních vstupenek na sezonu 2025/2026. Dle vašeho pořadí tedy jednoduše zjistíte, jaké jsou vaše šance na pořízení permanentní vstupenky pro příští sezonu a v jakém termínu bude možné permanentku pořídit.

Nákup permanentní vstupenky bude možný v konkrétní vlně prodeje pouze pro fanoušky v příslušném pořadí čekací listiny. Další kroky pro nákup jsou popsány v návodu, který naleznete v článku k prodeji permanentních vstupenek.

Změny oproti sezoně 2024/2025

  • Registrace na jedno kliknutí
  • Na jednu registraci bude možné zakoupit pouze jednu permanentní vstupenku
  • Neúspěšní žadatelé ze sezony 2024/25 jsou registrovaní automaticky a počítají se jim zakoupené vstupenky za uplynulé období. Získávají tak výhodu oproti nově registrovaným
  • V aplikaci přehled o počtu zakoupených vstupenek, které jsou započítané do celkového pořadí
  • Počet čekatelů v rámci jednotlivých vln a harmonogram prodeje bude zveřejněn před ukončením sezony

Často kladené otázky

Počítají se mi i vstupenky zakoupené mimo aplikaci SLAVIA? Tzn. na prodejních místech Ticketportalu, případně na jejich webu?
Počítají se všechny vstupenky zakoupené pod účtem, pod kterým je žadatel přihlášený na waiting list. Jde tedy o účet, který využíváte v rámci aplikace SLAVIA.

Kdy přesně se dozvím, jestli jsem byl vybrán jako úspěšný žadatel?
Vyhodnocení pořadí na waiting listu proběhne po ukončení možnosti přihlásit se na waiting list (v průběhu května 2025). Následně každý uživatel obdrží informaci, kolikátý je v pořadí. O tom, kolik žadatelů bude mít nárok na přednostní nákup, se rozhodne po ukončení prodeje pro stávající permanentkáře. Žadatelé, kteří budou nad pomyslnou čarou, obdrží informaci notifikací a budou mít časové okno určené pro nákup permanentní vstupenky. Ostatní žadatelé následně budou moci zakoupit permanentní vstupenku v rámci zbývající kapacity. Pokud se kapacita nevyprodá ani v této fázi, bude následovat volný prodej permanentních vstupenek.

Jak se mnou bude probíhat komunikace v případě zařazení na seznam úspěšných žadatelů pro nákup permanentní vstupenky?
Informaci o pořadí a následně také o vyhodnocení žádosti obdrží každý uživatel pomocí notifikace a to po ukončení možnosti registrace na waiting list. Úspěšní žadatelé budou mít v předem stanovený termín možnost přednostního nákupu permanentní vstupenky. Ostatním žadatelům se možnost nákupu otevře v další fázi prodeje.

Zařadil jsem se na waiting list až po třetím domácím kole, ale vstupenky na předchozí zápasy jsem měl skrze Ticketportal zakoupené. Budou započítané?
Pokud byly vstupenky zakoupeny pod stejným účtem, jako je uživatel přihlášený v aplikaci, budou se tyto vstupenky počítat.

Kritérium vyhodnocení žadatelů bude dle zakoupených vstupenek nebo počtu navštívených utkání?
Hlavní kritérium je počet zakoupených vstupenek na utkání uvedená v přehledu pravidel pod registrovaným účtem. V případě rovnosti rozhoduje o pořadí termín registrace na waiting list.

Jaký je maximální počet vstupenek, který mohu koupit na utkání?
Pokud není určeno v pravidlech pro dané utkání jinak, tak na jedno utkání lze koupit maximálně 6 ks vstupenek v rámci jednoho účtu, případně v rámci jednoho nákupu.

Jsem permanentkář, s rodinou máme 4 permanentky – tudíž vstupenky na jednotlivá utkání nekupujeme, ale máme zájem o rozšíření našich řad. Máme se zařadit na waiting list?
Ano, na waiting list se můžete zařadit. Systém je nastavený tak, aby zvýhodňoval fanoušky, kteří v současné chvíli permanentní vstupenku nevlastní a musí si tedy kupovat jednotlivé vstupenky.

Počítá se mezi zakoupené vstupenky i darovaná vstupenka od známého z permanentky?
Ne, darovaná vstupenka z permanentní vstupenky není započítána. Pokud se jedná o zakoupenou vstupenku na konkrétní utkání, tak taková vstupenka je započítána k účtu uživatele, který ji zakoupil. Pokud tedy vstupenku zakoupíte vy a posléze ji darujete, počítá se vstupenka vám.

Když se zařadím na waiting list, bude cenové zvýhodnění oproti volnému prodeji permanentek?
Cenové zvýhodnění platí pro stávající permanentkáře. Waiting list slouží ke spravedlivému zvýhodnění pro zisk permanentní vstupenky žadatelů dle nastaveného klíče, nikoliv k cenovému zvýhodnění.

Jaká konkrétní navštívená utkání budou započítána do vyhodnocení?
Do vyhodnocení budou započítána domácí soutěžní utkání A-týmu v základní části Chance Ligy a MOL Cupu (kromě finále) zakoupena pod stejným účtem, pod kterým je provedena registrace na waiting list. Započítává se počet zakoupených vstupenek na tato utkání.

Kde mohu kontrolovat počet zakoupených vstupenek skrze svůj účet?
Zakoupené vstupenky se zobrazují v aplikaci v sekci ZAKOUPENO – ZÁPASY (po zaškrtnutí boxu „Zobrazit proběhlé zápasy“). V této sekci se nachází také darované vstupenky a vstupenky na zápasy, které se do pořadí nezapočítávají. Přehled o počtu zakoupených vstupenek, které ovlivňují pořadí na waiting listu, najdete v aplikaci v sekci MENU – WAITING LIST. Po ukončení možnosti registrace na waiting list bude každý registrovaný uživatel informován o konečném pořadí prostřednictvím notifikace.

V mojí aplikaci se mi nezobrazuje nikde nabídka waiting listu, kde je prosím problém?
Zkontrolujte si v App store nebo Google play, zda máte aktuální verzi aplikace. Pokud ano a přesto nevidíte waiting list v sekci MENU, vyplňte prosím zpětnou vazbu v aplikaci.

Aplikaci Slavia jsem si vědomě přihlásil pod jiným e-mailem, než mám registrovaný na Ticketportalu. Jakým způsobem mohu své dva účty spárovat?
Spárování účtů není možné. Vstupenky, které chci mít započítané do pořadí waiting listu, je nutné kupovat pod účtem, pod kterým jsem registrovaný v aplikaci SLAVIA na čekací listině.

Zakoupené vstupenky na pokladnách se nebudou do výčtu akceptovat?
Ne, takovéto vstupenky nelze spojit s vaším účtem v aplikaci, a tudíž je nelze započítat do pořadí na waiting listu.

Nesplnil jsem pravidlo 3x a dost ze sezony 2023/2024 a zařadil jsem se na waiting list. Je to v pořádku?
Ano, tato možnost je v pořádku.

Má zakoupená vstupenka s dětskou slevou stejnou „váhu“ jako plnohodnotná vstupenka?
Ano, každá zakoupená vstupenka má stejnou váhu.

Mám zájem o permanentní vstupenku/y do sektoru Rodiče s dětmi. Jak mám postupovat?
Zaregistrujte se na waiting list stejně jako ostatní žadatelé. Na konci sezony po vyhodnocení pořadí obdrží žadatelé dle pořadí bližší informace ohledně možnosti získání permanentní vstupenky do sektoru Rodiče s dětmi.

O permanentku už nemám zájem. Jak se mohu z waiting listu odhlásit?
Odhlášení z čekací listiny není možné. V případě, že nemáte o permanentní vstupenku zájem, není potřeba vyvíjet žádnou aktivitu. Možnost využijí ostatní žadatelé.