Za hranice hřiště | SK Slavia Praha
Více

Za hranice hřiště

Úspěch se v dnešním světě sportu neměří pouze trofejemi. Fotbalové kluby mají velkou moc pozitivně ovlivňovat dění ve společnosti a přispívat k řešení sociálních problémů. Tento přístup sdílí i Slavia, která svoji CSR strategii sepsala do nové publikace „Za hranice hřiště“.

„Chceme být vzorem a vytvořit udržitelný fotbalový ekosystém. Slavia je jednou z nejsilnějších sportovních organizací v České republice a její ambicí je, aby inspirovala a byla lídrem společensky odpovědného přístupu nejen pro všechny fotbalové kluby a asociace, ale také pro širokou veřejnost. Společně s našimi stakeholdery budeme postupně prosazovat principy CSR ve všech našich činnostech tak, abychom využiji sílu fotbalu pro dobrou věc. Nejen v oblasti charitativní, ale také environmentální nebo ekonomické,“ uvedl k CSR vizi a misi SKS Jaroslav Tvrdík, předseda představenstva SK Slavia Praha.

„Před půl rokem jsme přišli se zastřešujícím projektem „Za hranice hřiště“. Ten se dnes posouvá na úroveň hodnotné a komplexní strategie společenské odpovědnosti. Za relativně krátkou dobu se nám už povedlo opravdu mnoho. Pokud se však chcete posouvat, musíte si klást konkrétní cíle. Když se podívám na naše „Desatera“, co máme za sebou a co je před námi, mám radost a zároveň se na další výzvy nesmírně těším. Ruku v ruce s nimi vychází i naše nová CSR publikace, kterou si bude moci na dalším domácím zápase fyzicky prolistovat každý slávista. Pevně věřím, že na nás budou fanoušci hrdí a že sami berou za svoje, že Slavia je víc než fotbal, víc než sportovní klub. Protože v mých očích je společenská odpovědnost opravdu pevnou součástí naší červenobílé DNA,“ pokračoval Jaroslav Tvrdík

„Ve většině vytyčených cílů nejsme na začátku. Fanoušci si určitě všimli novinek v zázemí pro handicapované, cíleně bojujeme s kouřením na stadionu a už tuto neděli dojde k první prezentaci projektu „Kapitánská páska“. Ten nás bude provázet celou sezonu a já jsem hrdá, že právě Slavia je prvním velkým klubem v České republice, který téma společenské odpovědnosti uchopil komplexně a dává mu svým přístupem jasnou a naprosto správnou váhu v celém mixu aktivit, které každý den děláme,“ řekla k výzvám na sezonu 2023/2024 Michaela Schejbalová, CSR manažerka SK Slavia Praha.